Túra a Holdvilág-árokhoz!

• Túra a Holdvilág-árokhoz!

A Holdvilág-árok különlegességét nem csupán csodálatos természeti szépsége adja. Kultikus helynek is tartják, sőt, egyes feltevések szerint itt volt egykor Attila városa. Más feltételezés szerint itt temették el Árpád fejedelmet, de mindezek a felvetések a mai napig nem nyertek bizonyságot. Az azonban egészen bizonyos, hogy a legszebb túraútvonalak egyike, ahová május végén mi is ellátogatunk. Tarts velünk!

A túra időpontja:

2021. május 22.

Találkozó:

10 óra

Helyszín:

A Kiskovácsi Kórház előtt

A táv bárki számára könnyen teljesíthető, hossza várhatóan 13-14 km. Mindezt kényelmes tempóban, a társaság egészére figyelve tesszük meg. Közben pedig ismerkedünk, beszélgetünk.

Útvonal:

A Kiskovácsi Kórháztól a piros jelzésen indulva a Lajos-forrás felé vesszük az irányt, utunk közben érintve a Remete-barlangot. Ezután a Kőrösi Csoma Sándor kilátópihenő érintésével eljutunk Dömörkapuhoz, majd a következő állomás a Janda Vilmos kulcsosház és a Gyopár-forrás lesz. Utolsó állomásunk a Csikóváraljai turistaház, majd ezt követően kényelmesen vissza is érünk kiindulási pontunkra.

Hogyan készülj a programra?:

- időjárásnak megfelelő öltözékben
- ajánlott zárt túrabakancs
- enni-innivalót igény szerint hozz magaddal
- esetleg zseblámpa, ha bemerészkednél a Remete-barlangba

A túra tapasztalt és kevésbé rutinos túrázóknak is ajánlott, hiszen a táj lélegzetelállítóan szép és a társaság is remek lesz – egész biztosan csodás, vidám napot töltünk majd együtt!

A túra befejezésének várható időpontja:

hangulattól, időtöltéstől függően du. kb.14-15 óra

Felhívjuk figyelmed, hogy a túrán a részvétel a részvételi/regisztrációs díj megfizetését követően lehetséges!

Gyere és élvezd velünk a határtalan szabadságot a szépséges természetben!

Várunk szeretettel!

Időpont:
2021-05-22 10:00

Helyszín:
Holdvilág-árok (Térkép)

Belépődíj:
3 990 Ft

Vélemények

• "Szeretném nektek megköszönni ezt a mai csodálatos, őrületes élményt és a rengeteg munkátokat! Szuper jól éreztm magam a minirandin :) Hogyan varázsoltatok ennyi fantasztikus egyéniséget akikkel volt szerencsém találkozni? Mind, mind érdekes, rendkívüli ember."

(Zsófi)
  • "Köszönöm a tegnapi kedvességet, nagyszerű volt a rendezvény! A bowling kifejezetten jó ötlet volt és nem tudom, hogy hogy csináltátok, de a csapat is hihetetlenül klasszra sikeredett. Az pedig, hogy még randizni is fogok ezek után, külön öröm, hála és köszönet érte."

(Péter)
  • "Nagyon jól éreztem magam a Mikulás Party-n, őszintén, ilyen nagy szabású ismerkedős rendezvényen még nem voltam. Azért is írok most, mert először kicsit szkeptikus voltam, biztos voltam benne, hogy leszünk egy csomóan férfiak és alig pár nő lézeng majd, ehhez képest, ahogy láttam, az arányok rendben voltak. Korrekt kis est volt, szép nőkkel, ió hangulattal! Gratulálok a szervezéshez!"

(Laci)
  • "Szuper volt a tegnap este! Különösen tetszett, hogy kedvesek és szimpatikusak vagytok, s hogy minden kérdésemmel meg tudtalak keresni benneteket a jegyvásárlástól egészen a randizásig. Látszik, hogy nagyon profik vagytok! Ha nem jönnek össze a mostani randik, biztosan találkozunk még!"